tisdag 2 juni 2009

Sommarvärme.

Igår måndag vaknade jag och barnen upp till en magiskt vacker och varm morgon. Det var väldigt varmt redan vid 0700 och klarblå himmel. Efter frukost och lämning av barnen i skolan gick jag hem och satte mig på balkongen med en bok. Satt där i den underbart varma solen och bara njöt av livet.
Satt där och läste i flera timmar så idag är man faktiskt lite solbränd.
Livet är rätt härligt.

Sedan på eftermiddagen gick jag och hämtade barnen och så fort vi kom hem försvann de ut för att leka på gården med sina vänner. Själv satt jag och kikade lite på TV innan det var dags att laga middag. Fick nästan tvinga in barnen för att äta och direkt efter försvann de ut och lekte igen. Jag fixade lite tvätt och sedan satt jag och kollade igenom alla bilder från helgen.

När jag hämtat in barnen och de duschat somnade de rätt fort och jag såg på Färjan. Det är ett program jag gillar men nu de sista avsnittet känns det som det är lite för mycket som e uppgjort och inte så spontant som i början. Så de sista avsnitten har varit dåliga faktiskt.

Somnade sedan med ett leende på läpparna av en väldigt speciell orsak. Vad det är får ännu vara hemligt en tid men jag ser med tillförsikt fram mot sommaren.

Ciao Sami

Inga kommentarer: