söndag 28 juni 2009

En fredagskväll i Eskilstuna.

Efter att ha köpt min bil så begav jag mig hem för en snabb dusch och sedan iväg igen.
Tänkte att jag skulle göra 2 saker i ett. Först ville jag prova att köra bilen en liten sträcka så man lär sig den å att den verkligen funkar och sedan ville jag träffa en väldigt go vän. Så jag begav mig till Eskilstuna. En väldigt vacker och charmig stad.
Med denna väldigt charmiga och trevliga vän åt jag god mat och sedan strosade vi runt i Eskilstuna och det är en väldigt charmig och vacker stad.
Med mycket vatten och en välfigt mysig äldre del av staden med så vackra äldre hus. Det är så mysigt att gå och titta på äldre hus och se hur de bodde förr i tiden.
Det är livsglädje att först äta god mat och sedan även få lite inre stimulans.

Så jag hade en helt underbar kväll i Eskilstuna.

Kram Sami

Inga kommentarer: