söndag 21 juni 2009

Söndag med barnen.


Vilken härlig dag. Solen skiner varmt och barnen kom och hälsade på idag. De har ju semester med sin mamma i 3 veckor men eftersom man saknar dem så mycket och det är så lång tid så kom de över idag och tillbringar dagen med mig. Vilket kärt återseende att få träffa dem igen. Har saknat dem så mycket.
Fick så stora kramar å pussar då de kom, så härligt ler.

Så idag när de kom åt vi först lunch och sedan fick de berätta om sin semester som de hittills haft. De har besökt Liseberg och varit på landet i Gnesta. Härligt att höra hur bra de haft det.
Vi har myst mycket och de har även varit ute på gården och lekt med sina kompisar som de saknat.
Jag är överlycklig att få träffa dem igen. Och nu är det bara 1 vecka kvar tills de ska vara här som vanligt varannan vecka igen. Kan inte med ord beskriva hur mycket man saknar och längtar efter sina barn.

Sedan är jag ju lycklig över annat med men det kan jag skriva om i ett annat inlägg men denna sommar kommer bli väldigt fantastisk tror och hoppas jag. Det finns ett pirr i magen som är svårt att förklara i ord men det mesta i livet känns härligt just nu.
Kram Sami

Inga kommentarer: