tisdag 2 juni 2009

Kontraster.

Vilket land vi bor i. Från att ha varit tryckande hetta igår vakande man idag upp av ljudet av regn slå mot fönstret. Å det var inte lite regn, det har öst ner hela dagen.

Så idag har jag suttit vid datan mer än jag brukar. Har pratat med en väldigt god vän som får mig att le och må bra. Det är väldigt lätt att prata med denna vän och det känns som vi har mycket gemensamt. Så det har inte gjort så mycket att det har regnat. Inom mig har jag lyst som en sol.

Barnen har varit i skolan som vanligt och när jag hämtade dem fick de ta med sig allt de gjort under året i skolan så det har vi suttit och kikat på nu en bra stund. Det är så kul att se vad de har gjort och de är väldigt duktiga båda 2. Så de har fått förklara vad de gjort och det har varit mycket skratt här ikväll.

Nu har vi ätit middag för en stund sedan och de får spela lite TV-spel innan de ska lägga sig. Jag passar på att skriva lite här inne.

Tycker att livet är väldigt härligt att leva och det finns vissa personer som gör mig extra glad.

Kram Sami

Inga kommentarer: