onsdag 24 juni 2009

Ny säng.

Så har min nya säng kommit.
Saken är den att min säng jag köpte för drygt 3 år sedan har börjat att ge ifrån sig ljud och jag befarade att det var något fel på fjädrarna.
Så jag kontaktade min buktik där jag köpte sängen och eftersom jag har väldigt lång garanti så erbjöd de mig direkt att byta ut den mot en helt ny.
Jag hade koll på vilken sorts säng jag har men inte själva hårdheten så jag var inne och provade ut som ska passa mig perfekt, har skrivit om det tidigare.

Så igår kom de med min nya säng. Härligt det är med företag som har bra garantier och är måna om sina kunder. Så nu är jag om möjligt en ännu stoltare säng-ägare än innan.
Den jag har nu är ju helt ny och det är ju skillnad mot en säng man sovit i något år men jag sov som en kung i denna direkt. Och det har jag alltid gjort i just den här sortens sängen.
Så mitt tips till er som ska köpa ny säng. Köp en lite dyrare för det är det verkligen värt. Du sover ändå rätt många år av ditt liv och det är livsglädje att vakna utsövd och pigg.

Mitt tips är att köpa en Hästen säng för det är en investering för ditt eget välmående.
Sedan har de super bra garanti och väldigt trevlig personal som verkligen tar hand om en.
Kram Sami

Inga kommentarer: