tisdag 5 maj 2009

En trevlig dag.

I lördags var jag bara hemma och tog det lugnt. Kände inte för att göra något speciellt så därför pysslade jag lite här hemma. Det finns alltid saker att plocka med eller städa. Så lite nytta gjorde jag.
På kvällen såg jag Iron Man och den var helt ok. Lite för mycket orealistiskt för min smak men en helt ok film ändå.

På Söndagen var jag ute över halva dagen och promenerade. Gick ute i ett väldigt vackert grön område vid Bagarmossen. Det var varmt och härligt väder. Hade med mig trevligt sällskap och vi gick i lagom takt och pratade om det mesta. Det är skönt att vara ute och gå och rensa tankarna. Man får ju även lite motion och färg på sig hehe.

På kvällen sedan så kom barnen hem till mig igen. Jag kånde då av att jag började bli sjuk för jag hade fått hög feber och illamående. Så natten mellan söndag-måndag var allt annat än rolig.
Men barnen var så söta och "tog" hand om mig på kvällen. De hämtade vatten och var extra snälla.

Kram Sami

Inga kommentarer: