lördag 9 maj 2009

Lugn vecka.


Denna vecka har verkligen varit lugn. Då jag är ledig har jag efter jag lämnat barnen i skolan mest varit hemma och tagit det lugnt. Har sovit lite på dagarna med he he. Alltid skönt att vila upp sig.
Känner att jag måste passa på nu att göra det för förhoppningsvis så har jag snart jobb igen och då blir det ingen vila.

Så det har inte hänt så mycket för min del och det har faktiskt varit härligt att bara få vara. Det behöver man verkligen unna sig ibland. Bara vara och inte ha en massa måsten över sig.

Har ju självklart hämtat barnen tidigt från skolan så de inte behöver gå så långa dagar och vi har fått mer tid att umgås och det är livets mening. Att få se sina barn växa upp. De utvecklas i en rasande takt och snart sitter man väl där och undrar vart deras barndom tog vägen.

Kram Sami

Inga kommentarer: