lördag 30 maj 2009

Fredag.

Idag är det Fredag och det har varit strålande väder. Började dagen med en lång mysig frukost på balkongen för att därefter ta med mig en bok ut i solen där jag satt och läste och verkligen njöt av det underbara vädret.

Jag uppskattar verkligen dagar som denna då det är varmt och strålande solsken. Då blir man extra glad och positiv. Sedan skulle jag inte vilja bo i värmen hela året om utan tycker faktiskt alla våra årstider har sin charm och det gör att man njuter mer av dagar som denna. Våren är magiskt vacker då allt slår ut i grönska, sommaren är härlig med mycket sol å bad, hösten häpnadsväckande vacker då alla löv får sina vackra färger och man känner hur luften blir klarare och sedan vintern som förhoppnignsvis kommer med mycket snö så man kan åka pulka och göra snöänglar. Så jag uppskattar verkligen alla våra årstider. Det är en lyx att få ha dem alla tycker jag.

Har haft en väldigt härlig dag idag och på eftermiddagen var jag en sväng i Farsta för att köpa lite saker inför min lilla resa imorgon. Främst var det bolaget jag behövde besöka och där köpte jag lite olika saker.
Sedan har jag nu på kvällen strykit några skjortor och packat klart min väska. Så nu är allt klart för imorgon.

Har även tagit en kall god öl på kvällen. Den var väldigt god. Lär bli fler av den varan imorgon känner jag på mig.
Hoppas även ni haft en lika härlig dag som underteckand haft.
Ciao Sami

Inga kommentarer: