torsdag 14 maj 2009

Mycket film.

Veckan som gått har bara rusat förbi. Har varit på arbetsförmedlingen några gånger och sedan mest varit hemma. Jo har varit ute och promenerat en del med. Annars fördriver jag tiden med att se på film, läser mycket eller bara är.
Är rätt skönt att bara vara ibland.
Passar på att vila upp mig ordentligt. Rätt skönt att inte ha några tider att passa och bara ta dagen som den kommer.

Har bilvit 2 förluster för Djurgården i fotbollen, 1 i allsvenskan och igår åkte man ut i Svenska cupen. Inte så mycket att orda om igentligen då vi inte är bättre just nu. Förhoppningsvis blir vi bättre snart för annars kan vi faktiskt åka ur allsvenskan denna säsong och det vore en stor katastof. Jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är som är fel men det är öppen träning på lördag och då ska jag åka dit och titta och försöka mig på en analys efter det.
Men det är nu i motgång man visar om man är en äkta supporter eller inte. Så jag hoppas och tror att det vänder snart. Vi kommer ligga på nedre halvan av tabellen men åka ut ska vi inte behöva göra. Det har vi för bra spelare för att göra enligt mig.

Nu ska jag ge mig ut på en liten promenad och få lite frisk luft.
På återseende.
Ciao Sami

Inga kommentarer: