måndag 9 mars 2009

En väldigt trevlig kväll med underbart sällskap och vin.

Fredag på kvällen tog jag med mig lite vin och åkte hem till en väldigt charmig och trevlig tjej. Linda som hon heter har flyttat och då jag inte varit och kollat hur nya lyan ser ut så passade äntligen denna kväll in.
Dock var jag någon timme sen då det drog ut lite på tiden med träning och allt men till slut var jag ändå framme hos henne. Som jag hävdade -Fint folk kommer alltid sent hehe.....
Och vilken vacker lägenhet. Grymt bra planerad och ljus och fin. Vart nästan lite avundsjuk. Då jag tog med vinet hade hon dukat fram både frukt och ostar och kex.
Vi hade en väldigt trevlig kväll med mycket skratt och även en hel del intressanta diskussioner. Hon är en väldigt rolig, charmig och smart kvinna. Trivs i hennes sällskap måste jag säga. Så en helt perfekt kväll med underbart sällskap och gott vin.
Tack för en underbarkväll!

Vart inte allför sent då jag skulle upp väldigt tidigt på Lördagen.
Mer om det i nästa inlägg.
Kram Sami

Inga kommentarer: