onsdag 18 mars 2009

Ny dag med ny film.

Igår var rätt lik måndagen måste jag säga. Det kanske låter som jag lever ett tråkigt liv de veckor jag inte har barnen men jag trivs med mitt liv och gör precis det jag vill.
Jobbade självklart som vanligt och efter jobbet när jag kommit hem lagade jag till spagetti och köttfärs sås med massor av vitlök i. Gott som alltid då jag lagar mat.

Kikade en stund på TV innan det var dags för ännu en film. Det har blivit många filmer senaste tiden som sagt men nu har det funnits flera jag velat se.
Så denna kväll såg jag The Wrestler. Hade inte hört så mycket om just denna film men minns att just wrestling var rätt stort då jag gick i högstadiet (ja jag vet, nån gång på slutet av 80-talet). Så det var lite minnen som växtes till liv under filmens gång. Denna film var också sevärd även om den inte håller samma klass som de jag sett föregående dagar. Men klart sevärd och mycket bra musik i filmen. My kind of musik hehe.

Sedan hade jag ett väldigt trevligt telefonsamtal med en mycket trevlig person och just detta samtal gjorde mig väldigt glad. Det ingav glädje och mycket skratt. Somnade med ett fånigt leende denna kväll.

Kram Sami

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för att jag fick läsa din blogg! Kul o få reda på lite mer om dig vännen! Kraam Linda