onsdag 4 mars 2009

Lite bilder.


Måste ju även ha med bild på Alexander så det blir rättvist.
Här är min andra underbara son. När jag tänker på mina barn så inser jag verkligen hur lyckligt lottad jag är. Att få se sina barn växa upp är verkligen livets gåva. De ger mig så mycket glädje och kärlek. Även mycket skratt förstås Vad skulle man vara utan sina barn?
De har verkligen fått mig att ta tillvara på livet och inte ta något för givet.

Om man skall få önska något är det ju att man även får dela sitt liv med en underbar kvinna. Och nu har jag ju skrivit att jag inte skall intressera mig för någon men...
Ja det har hänt. Har blivit väldigt förtjust och nyfiken på en vacker, charmig, go underbar kvinna. Mer än så säger jag inte så länge men hon får mig att le. Och denna gång ska jag inte gå för fort fram utan försöka ta det lite mer försiktigt. Om jag nu kan för jag är värdelös på att spela spel. Om jag är intresserad av någon så visar jag det och det kan tydligen skrämma bort tjejer men jag är mig själv och hoppas ju att denna kvinna ska se mig som den jag är. Men vi får väl se vad som händer. Det är ju väldigt tidigt och vi är absolut inte ett par. Vi har börjat bekanta oss med varandra (tror det heter så) och hittills känns allt väldigt bra måste jag säga. Hon har glimten i ögonen, har skön humor och väldigt rolig. Kändes direkt att henne kan jag prata med. Det känns som vi redan känt varandra i flera år. Är både en skrämmande känsla men samtidigt en bra känsla.

Ja det var lite om kärlek nu igen. Det svåra ämne i mitt liv. Oavsett vad som händer så är jag glad att jag börjat lära känna denna kvinna. Skickar en stor kram till henne för att hon är så trevlig och charmig.
Kram Sami

Inga kommentarer: