lördag 14 mars 2009

Fredag!

Vaknade till ett strålande vackert väder. Det var strålande sol till ett vintrigt Sthlm och det är så häpnadsväckande vackert då solen skiner i snön. Det var inte speciellt kallt utan bara någon minus grad och en väldigt frisk, klar luft. Så efter jag lämnat barnen på skolan satt jag och bara log hela vägen till jobbet. Dagen på jobbet klarade jag galant och sedan åkte jag hem för att hämta barnen.
Vi åkte direkt till Farsta för att inhandla födelsedags present. Alexanders kompis ska ha kalas på Lördag och det var rätt tufft att lyckas välja rätt present. Efter mycket tittande i affärer hittade tillslut Alexander en present han tyckte passade.
Vi passade på att äta i Farsta då vi ändå var där och sedan åkte vi hem.
Kvällen ägnades åt Let´s Dance och sedan somnade killarna rätt gott.

Efter de somnat kikade jag på senaste Bond-filmen Quantum Of Solace. Man vet ju vad man får då man kikar på en Bond-film och även om de inte får några Oscars så har jag alltid gillat dessa filmer. Vart inte besviken nu heller. Mycket action och även lite kärlek. En helt ok film. Det har även blivit en mer känslosam Bond under de senaste filmerna och det är roligt. Dock saknar jag Q, alltså han som alltid kom på alla roliga prylar Bond hade nytta av.

Vart en rätt sen kväll men det var ju Fredag.
Kram Sami

Inga kommentarer: