måndag 9 mars 2009

Hockeyträning för Alex.

Fredag efter jobbet så hämtade jag barnen på skolan och så åkte vi till ishallen. Alexander har ju avancerat från hockeyskolan upp till team-01 laget och sedan några veckor har de egna träningar. Då barnens mamma var upptagen med sina studier denna eftermiddag så åkte jag självklart med dem till ishallen.
På isen var det full rulle hela träningen och Alex kämpade på väldigt bra. Han utvecklas väldigt fort tycker jag och skridskoåkningen blir bara bättre och bättre. Det som är allra roligast att se är hur roligt de har på isen. Lycklig men också lite trött så åkte vi hemmåt. Vi fikade då vi kom hem och jag hängde upp alla hockeysaker på tork och sedan kom barnens mamma och hämtade dem. En väldigt trevlig eftermiddag då jag fick träffa barnen lite extra.

Ciao Sami

Inga kommentarer: