torsdag 12 mars 2009

Torsdag.

Idag har det efter jobbet och skolan varit träningar för båda killarna. Det lämpade sig så bra idag att de hade träning samtidigt men på varsin planhalva. Så jag kunde se båda träna samtidigt vilken är en lyx. De kämpade på bra även om Lucas blev väldigt sur då han inte tyckte att träningen gick så bra som han hoppats. Han är rätt så tjurig ibland när det kommer till sitt idrottande och till viss del tror jag det kan vara nyttigt så han förhoppningsvis inte ger upp så lätt även då det går emot lite.
Alexander hade mer skratt i sig under sin träning och sedan de bildat ett eget lag verkligen bubblar lyckan i honom. Han kämapde på med skridskoåkningen och han klarar redan av att åka baklänges riktigt bra. De har ett väldigt bra och roligt lag på gång. Alexander är redan väldigt bra kompis med flera av sina lagkamrater.

Så jag hoppas båda killarna spelar så länge de tycker det är roligt och samtidigt får vänner för livet. Idrott är bara positivt att de håller på med.

När vi kom hem åt vi lite och sedan var det 2 trötta killar som halvsov i soffan en stund innan det var dags att gå och lägga sig.

Jag har sedan under kvällen kollat lite på TV och nu sitter jag här och skriver lite. Tycker det är väldigt roligt att skriva och det är väldigt avkopplande att få skriva av sig lite.

Kram Sami

Inga kommentarer: