söndag 22 mars 2009

Fredag med bra musik.

Efter jobbet i Fredags åkte jag in till stan för att köpa en ny hockeyklubba åt Alexander. Han vill såklart ha en likadan som Lucas köpte häromveckan så jag fick i uppdrag att införskaffa en sådan. Var först i Globen och tittade men där hade de ingen så jag fick bege mig in till stan. Efter lite letande hittade jag den så nu är även Alexander stolt ägare till en ny grym hockeyklubba. Då jag ändå var i stan passade jag på att kika lite i andra affärer efter nya kläder och hittade en hel del men köpte inget. Det får vänta tills ekonomin tillåter det. För tillfället finns det viktigare saker att lägga pengarna på.

Åkte hem och handlade mat på vägen hem. Till middag vart det en pastasallad med kyckling. Väldigt gott. Kyckling är något jag aldrig tröttnar på. Efter middagen kikade jag på Let´s Dance och där åkte Morgan ut så nu står finalen mellan Leila vs Magnus. Ska bli spännande att se hur finaler går men som vanligt då det är röster som avgör så är det inte alltid den som är skickligast som vinner utan ofta är det den som är mest populär som vinner. Tycker juryn borde ha mer makt och folket lite mindre makt. För ska man se till vem som dansar bäst vinner Laila Bagge alla dagar i veckan i min bok.

Sedan vart det musik för hela slanten här hemma. Satt och lyssnade igenom massa gamla låtar och det var riktigt härligt. En del låtar har man så härliga minnen till.
Så det blev en sen kväll i musikens tecken. En helt perfekt kväll måste jag säga.

Kanske kan dra några speciella minnen jag har till vissa låtar i veckan.

Kram Sami

Inga kommentarer: