måndag 9 mars 2009

Melodifestivalen, Andra chansen!

Då vi äntligen kom hem så höll andra chansen redan på för fullt.
Så jag och Alexander missade över halva programmet men Lucas som varit hemma själv efter sin turnering uppdaterade oss snabbt.
Vi såg sedan klart andra chansen och glädjande för mig var att Sarah Dawn Finer gick vidare. Den låter växer ju fler gånger man hör den tycker jag.
Att sedan Carolina Af Ugglas låt gick vidare tycker jag är direkt dåligt. Den är inte en låt jag gillar för fem öre och säger som mina barn. -Fy den är så dålig, världens sämsta låt. Några av betygen från mina barn.

Vi var alla rätt trötta efter en lång dag så barnen somnade väldigt fort efter melodifestivalen tagit slut och jag la mig i soffan för att kika lite på TV. Vaknade i soffan framåt 05.00 på morgonen. Jag var tyligen rätt slut jag med ha ha. Var bara gå upp och släcka överallt och krypa ned några timmar i sängen.

Kram Sami

Inga kommentarer: