söndag 19 april 2009

En underbar Lördag.


Igår lördag var det lite kallt men ändå väldigt vackert väder. Jag träffade en kompis på stan och vi tog en lång promenad längs vattnet. Det är så vackert att gå längs vattnet i Sthlm. Det är ro givande och väldigt, väldigt vackert. Vi satte oss ned i solen där det var lä för den kalla blåsten och satt och pratade en lång stund.
Hade hur trevligt som helst och verkligen njöt av livet. Sådana här dagar vill jag ha fler av. Blir ännu bättre att gå samma runda i sommar då det är varmare. Glömde tyvärr att ta med kameran men nästa gång jag går där ska jag ta lite kort med. Stockholm är en fantastiskt vacker stad med fin natur och närheten till vattnet. Det glömmer man ofta bort.

Vi tog sedan en fika på stan och hade som jag sa en väldigt trevlig dag. Det gör jag gärna om många gånger.

Efter det var det meningen att jag skulle åka och se Lucas spela innebandy men det vart ändringar i deras spel schema så jag missade tyvärr det men det kommer som tur var många fler matcher. Så efter en härlig dag på stan med väldigt trevligt sällskap åkte jag hem och lagade mat.
Sedan på kvällen tog jag någon öl och satt och lyssnade på musik. Det är livskvalitet för mig. Musik och film är trevliga sysselsättningar då man inte har barnen.

Vart en rätt sen natt och kom inte i säng förens vid 02.00 men det gör ju inget eftersom det är helg och man kan sova ut.

Så hela dagen var väldigt underbar och sällskapet var väldigt trevligt. Gillade att utbyta tankar och idéer om allt och inget.

Somnade med ett leende på läpparna.

Kram Sami

Inga kommentarer: