måndag 13 april 2009

Måndag men som en Söndag.

Idag är sista lediga dagen denna påsk. Måndag idag men eftersom det är röd dag har jag varit ledig och det har känts som en Söndag. Har varit en väldigt lugn och stilla påsk för min del.
Känner mig ut vilad och pigg. Ser fram emot veckan som kommer. Har ju ännu några få veckor kvar på jobbet och sedan vet jag inte riktigt vad jag ska göra men har lite planer så vi får väl se vad det blir.

Idag har inte solen lyst så mycket utan mest varit molnigt men rätt varmt ändå. Sov ganska länge vilket är ovanligt för mig då jag ofta vaknar tidigt då jag inte har barnen. Be mig inte förklara varför det är så för det övergår mitt förstånd.

Efter en mysig frukost/lunch på balkongen tog jag en liten promenad längs vattnet här där jag bor.
Bar ned allt skräp som jag rensat ut ur klädkammaren till grov soprummet och sedan har jag bara softat. Har kikat runt på lite olika möbler som kanske kan passa till somrummet men inte riktigt bestämt mig ännu. Är ju en ekonomisk fråga också.
Men något fint ska det bli framöver hoppas jag.

En lugn och skön dag helt enkelt.
Nu ska jag avsluta påsken med att se en film.
På återseende...Sami

Inga kommentarer: