fredag 10 april 2009

Vårstädning.


Idag Fredag har jag vårstädat här hemma. Kände att det var dags att ta tag i det. så jag har tvättat mattor, skurat golv och tvättat alla fönster. Och även möblerat om i köket som ni ser ovan. Vart riktigt nöjd. Har även hunnit med att ta en promenad i det vackra vår vädret. Det var strålande sol och väldigt skönt ute. Under promenaden kom många tankar i huvudet. Det gör det alltid då jag promenerar. Så nu har jag lite tankar om livet och framtiden.

Ska så klart skriva om det men det får komma i omgångar.
En annan sak jag glömt att skriva om är Djurgårdens premiär seger mot Örebro. Var tyvärr förhindrad att gå på grund av Lucas hjänskakning men det var härligt att vi började med en seger. Planen var inte den bästa men ändå såg man tendenser till väldigt bra spel och jag hoppas och tror att året kommer präglas av positivt, offensiv spel. Hur som helst så var det 3 sköna poäng. Straffen som D. Sjölund iskallt chippade in var cool. Vilken kyla att slå en sådan straff.

Ikväll blir det lugnt här hemma med en film.
Kram Sami

Inga kommentarer: