tisdag 21 april 2009

Måndag med sjukdom.

Måndag morgon började bra. Vaknade pigg och utvilad och barnen var med pigga och glada.
Lämnade dem på skolan och sedan åkte jag till jobbet. Jobbade på som vanligt och det var en rätt lugn dag. När jag sedan kom till skolan för att hämta barnen möttes jag av en glad Lucas men en ledsen och trött Alexander. Han hade haft huvudvärk sista timmen innan jag kom och legat och vilat. Så vi tog det försiktigt på vägen hem.

Kände att han även hade lite feber så han drack mest vatten och åt inte så mycket.
Dock så somnade han som han skulle och allt verkade vara hyffsat under kontroll.

Lucas och jag är friska och det är ju alltid en liten tröst.

Sedan på kvällen såg jag det eländiga derbyt i fotboll. Det var inte alls roligt att se matchen med Djurgårds ögon. Men solen går väl upp imorgon med.
Ett eget inlägg om matchen följer strax.

Kram Sami

Inga kommentarer: