måndag 6 april 2009

Lite fler film tips!

Är inne i ett stort film tittande för tillfället och tänkte passa på att tipsa om 2 väldigt bra filmer jag sett.

Den första jag vill tipsa om är Revolutionary Road. En väldigt gripande film om ett par som har fastnat i sitt förhållande och där jag vart väldigt rörd och lite ledsen. Men mycket sevärd så den tycker jag du ska se.

Den andra filmen jag vill tipsa om är Body Of Lies. En action film med massor av skjutande men med en bra handling. Den här filmen bör ni också se tycker jag.

Så dessa 2 filmen med Leonardo DiCaprio som faktiskt är med i båda två tycker jag ni ska se. Nej han tillhör inte mina favorit skådespelare utan det var mer att han faktiskt medverkar i 2 väldigt bra filmer.

Vad händer mer i mitt liv? Ja nu har jag barnen igen och det är så mysigt och underbart. Idag Måndag har jag varit hemma med Lucas för han råkade slå i huvudet i barnens mammas bil och fick sy 3 stygn i huvudet igår. Så jag tar det säkra och låter han vara hemma någon dag för att vila. Och vilket härligt väder vi har haft idag. Strålande sol så jag och Lucas har suttit på balkongen och spelat lite spel under dagen.
Sedan hämtade vi Alexander på skolan och de var sedan ute en stund på eftermiddagen här på gården. Det är härligt att det både är varmare och ljusare så att barnen kan vara ute på gården och leka med sina vänner.

Nu sitter jag här nervös och lyssnar på Allsvensk premiär mellan Djurgården-Örebro. Tror det kommer bli en tung säsong för mitt kära Djurgården men det tänkte jag återkomma till i ett eget inlägg imorgon.

Nu ska jag mysa lite med barnen innan de måste sova.
Önskar dig en väldigt trevlig kväll.
Ciao Sami

Inga kommentarer: