söndag 19 april 2009

Vilodag.

Idag söndag har jag bara tagit det lugnt. Sov ut riktigt länge vilket är ovanligt att jag gör. Men var väl trött efter all frisk luft igår ha ha. Åt en sen frukost/lunch och sedan satt jag en lång stund framför datorn. På eftermiddagen städade jag fint här hemma innan barnen kom.
Vid 18.00 kom så äntligen barnen och de berättade om veckan som varit och sedan åt vi middag. Det är så härligt när barnen kommer för de har så mycket att berätta. Hemmet fylls med prat och skratt och det är en väldigt underbar mysig känsla som infinner sig.

Så nu är man så där härligt glad igen ler. Nu sitter jag här och skriver lite och barnen sover sött i sina sängar.
Ska avsluta denna helg med att titta lite på TV och sedan läsa lite.
Önskar er alla en riktigt trevlig kväll och en fin vecka.

Imorgon är det första derbyt i Sthlm och allsvenskan då det är Hammarby-Djurgården och som vanligt mår man dåligt inför dessa matcher. Finns inget värre än att förlora mot Hammarby eller AIK. Då får man gå med böjt huvud en lång tid framöver och jag tror att det blir svårt för mitt kära Djurgården imorgon.

Men självklart hoppas jag på seger.

På återseende...Sami

Inga kommentarer: