onsdag 29 april 2009

Måndag med arbetsintervju.

Har varit dålig på att skriva hitills denna vecka men jag får skylla på att jag haft så mycket annat i tankarna.
Måndag så åkte jag till jobbet som vanligt. Detta är sista veckan på detta jobb och det känns faktiskt lite vemodigt. Man har ju vant sig vid sitt jobb och sina arbetskamrater men nu är det som det är och bara gå vidare i livet.

Har ju lön ett tag till så det går ingen nöd på mig i första taget.

Har ju sökt en del jobb och denna dag var jag på intervju på ett lager jobb i Jordbro. Det är alltid lite nervöst att gå på intervju och särskilt då det var ett tag sen sist. Men jag tycker det gick rätt så bra på intervjun. Det var vettiga frågor och jag gav förhoppningsvis lika vettiga svar.
Så nu får vi se vad och om jag får svar.

På kvällen tog jag det bara lugnt hemma och kikade på TV.
Somnade rätt sent med en bra känsla om framtiden.

Är ju underbar när värmen och solen kommer. Alltid lika efterlängtad efter en lång tung mörk vinter.
Kram Sami

Inga kommentarer: