söndag 12 april 2009

Lugn Påskafton.

Igår på påskafton tog jag det återigen lugnt. Tog en lång promenad i det underbart vackra vårvädret och sedan var jag en sväng till Farsta och handlade lite. Tycker det är skönt att ta det lugnt och jag har inget emot att bara vara hemma. Trivs i mitt fina hem och jag har ju allt jag behöver här.

Fortsatte med att städa upp i källar förrådet så nu är det "tiptop" där nere med. Har varit väldigt pysslig dessa dagar men man bli så nöjd då man är färdig. Lyckades rensa upp och slängde en hel del som bara låg och samlade damm så nu finns det massor av plats där nere.

Såg sedan en film på kvällen jag tycker ni bör se. Ja, jag vet att jag sett många filmer som jag tipsar om men är det en bra film delar jag gärna med mig av tips. Den jag såg igår var Transsiberian med Woody Harrelson. En bra film och väldigt vackra natur bilder. Ska åka just transibiriska järnvägen någongång i livet hoppas jag.

Sedan tog jag några öl och sjöng lite Singstar. Planerar ju att ha en fest inom en snar framtid så då måste man ju tjuv träna lite hihi.

Så hade en väldigt lugn och skön dag.
Livet är härligt just nu trots att jag snart blir arbetssökande men våren och solen gör att man ändå är väldigt glad och positiv. Har ju det bra i livet, underbara barn, mysigt hem och väldigt trevliga vänner.


Kram Sami

Inga kommentarer: