måndag 6 april 2009

Bistra tider även för mig.

Det är ju ingen hemlighet att det råder kristider ekonomiskt världen över och det har även drabbat mig. Därför har jag inte haft lust eller ork att skriva här på bloggen.

Jag har blivit uppsagd på mitt jobb p.g.a arbetsbrist och det är ju inte så mycket att säga om. Det är långt fler än mig som blir uppsagda i dessa tider. Jag har trivts väldigt bra på mitt jobb och kommer sakna det väldigt mycket. Men samtidigt kanske det öppnar upp nya möjligheter här i livet. Har lön någon månad till och sedan vet jag faktiskt inte vad jag ska göra. Så är det någon som läser detta som har ett ledigt jobb är jag mer än tacksam för tips.

En postiv sak med detta är att jag äntligen ska ta tag i en sak jag funderat på väldigt länge. Vad det blir får ni veta senare.
Är ju svårt med jobb i dessa tider men jag hoppas att det ordnar sig på något sätt.
Kanske ska ta både buss och C-kort för där finns det förhoppningsvis en ljus framtid.

Kram Sami

Inga kommentarer: