måndag 6 april 2009

Lördag med hockey turnering i Farsta.

I lördags så hade Lucas lag egen turnering i Farsta ishall. Då det är mycket sjukdomar som går runt nu så fick glädjande även Alexander vara med i denna turnering trots att han är 2 år yngre.
De delade upp Farsta i 2 lag så mina barn spelade i varsit lag. Det var väldigt bra spel från båda lagen och båda mina söner gjorde mål. Extra roligt var det att Alexander gjorde mål och glädjen var väldigt stor efter hans mål. Lucas gjorde sin vana trogen massor av mål och även en hel del snygga passningar. Tyvärr åkte båda Farsta lagen ut i sina kvartsfinaler men besvikelsen gick rätt fort över.
Själv hade jag hand om sargerna och sekretariatet och det var väldigt roligt. Alla tyckte det var en lyckad turnering och det strålande vädret gjorde nog alla extra glada. Själv var jag inne i ishallen hela dagen så jag hörde bara om det fina vädret.

Jag var tvungen att avvika mitt på dan då jag hade lite annat planerat för kvällen.

Mer om det i ett senare inlägg.
Ciao Sami

Inga kommentarer: