fredag 17 april 2009

Vardag igen.

Så har man jobbat på igen. Det är lika bra att jobba på de sista veckorna innan man blir arbetslös. Så veckan har bestått av jobb och sedan på tisdag-onsdag har jag tränat lite på kvällarna. Måste ju bättra på både kondis och gå ned lite i vikt så man inte blir för tjock. Eftersom jag inte idrottar något längre så är det extra viktigt att träna lite på egen hand.
Har gått och kollat in en träningscykel som jag vill ha och när jag väl har införskaffat den ska jag hårdträna. Det är så tråkigt att gå ut och springa men cykla är roligt och då kan man ha hög musik på hemma så det tror jag kommer bli perfekt.
Annars har det inte hänt så mycket dessa dagar utan våren verkar äntligen vara här så man trivs i solen efter jobbet.

Trivs väldigt bra med livet just nu och det enda lilla som oroar är ju jobb-fronten men det hoppas jag löser sig snart.

Kram Sami

Inga kommentarer: