fredag 17 april 2009

Torsdag med trevligt sällskap.

Igår fick jag trevligt sällskap på kvällen. En god vän kom över och fikade och så såg vi film. Vännen hade inte sett hur jag bor ännu så jag fick visa upp mitt hem. Är ju alltid trevligt med sällskap ibland. Så vi fikade först och sedan såg vi en film och pratade lite.

En trevlig kväll helt enkelt. Tycker det är kul att bjuda hem vänner för att höra deras reaktioner på mitt hem. Ibland har ju folk föreställt sig något helt annat än hur det är.

Dock var det inte nystädat men jag har nästan alltid rent och snyggt hemma. Så jag fick inga dåliga kommentarer i allfall. Och tur var väl det ha ha.

Somnade rätt sent för jag fastnade som vanligt i boken jag läser men det får man ta. Måste ju läsa innan jag somnar varje kväll.

Ciao Sami

Inga kommentarer: