fredag 17 april 2009

Fredag igen.

Gud vad veckorna bara rullar på. Idag är det fredag igen. Känns som var nyss man hade helg men man kanske inte ska klaga.

Jobbade på som vanligt och idag vart jag bjuden på lunch av en kollega. Vi åkte ut till en lunchkrog bakom liljansskogen och det var ett väldigt vackert ställe och mycket god mat som man fick. Minns inte vad stället heter men ska fråga på Måndag så jag återkommer med det men dit bör man verkligen åka någongång.

På väg tillbaka till jobbet åkte vi förbi Stallmästargården och eftersom det var en så vacker dag med strålande sol råkade jag osökt tänkta på en viss båt tur och att det faktiskt gjordes ett val där. Tänk att det snart är 2 år sedan man satt där. Kommer inte tjata om det för det var då men det var det vackra vädret och att jag råkade se exakt den plats där vi satt som gjorde att jag tänkte på det idag.

Det roliga är att man fortfarande har kontakt med några och att man förhoppningsvis ska träffa flera under en dest i Tidaholm senare i vår.
Mer om den festen när det börjar närma sig.

Nu sitter jag här hemma med en kall öl och bara njuter av en skön Fredag. Lyssnar på musik och mår gott.

Önskar alla en riktigt trevlig helg.
Kram Sami

Inga kommentarer: