söndag 12 april 2009

Projektet hemmet rullar vidare.

Idag Söndag satt jag en lång stund på balkongen i solen och läste. Kändes som en sommardag och satt väldigt länge och bara njöt i solen med min bok.
Gillar ju läsa och det berikar mig väldigt mycket.

Efter lunch satte jag igång med nästa lilla projekt här hemma. Rensade ur min klädkammare och gjorde om den till garderob så nu är det väldigt snyggt och bra ordnat där inne. Har ju hittills haft en garderob i sovrummet men den är numera inflyttat i klädkammaren så nu har jag massor av utrymme i sovrummet.
Har redan börjat fundera på hur jag skall inreda somrummet och har en hel del planer. Återkommer med bild då sovrummet är klart.

Men klädkammaren är jag sjukt nöjd med. Vart precis så bra som jag hoppades innan jag började. Det är ju kul att göra om hemma. Bara man möblerar om lite så känns det nytt.

Förutom det har jag bara varit. Sitter nu och lyssnar på Kent-boxen med alla låtar de hittills gjort. Och det är ju ingen hemlighet att jag gillar dem så denna kväll blir kanon.

Ha en underbar kväll där ute.
Kram Sami

Inga kommentarer: