onsdag 29 april 2009

Musik i massor.

Igår Tisdag efter jobbet hade jag en sån där musik kväll. Satt hela kvällen och lyssnade igen all musik man har på datorn.
Och vilka gamla klassiker man har ha ha. Riktigt härligt att lyssna igen all musik.
Å tänk vad musiken har ändrats sen man själv gick i skolan. Då var P.Abdul, Def Leppard, Sandra och en massa andra artister stora.

Nu lyssnade jag faktiskt på massor av svensk musik igår. Har fastnat för N.Wahlgren och lyssnade igen alla hans låtar. De har väldigt vacker musik och väldigt träffsäkra texter. De berör mig mycket. Så det var en härlig kväll.
Lyssnade även på J.Jansson, kanske lite väl mycket tuggummi pop men jag gillar vissa låtar starkt.

Återkommer med en speciell låt från båda dessa artister.

Vart en sen kväll eftersom jag glömde bort tiden mitt i all musik så när jag väl gick å la mig orkade jag bara läsa en liten stund innan jag somnade.

Ciao Sami

Inga kommentarer: