lördag 7 februari 2009

Fredag med lite dans.

Igår efter jobbet åkte jag hem till tjejen jag skrivit om. Tyckte det var dags att försöka reda ut varför hon svängt så mycket och kanske få klarhet i vad hon ser hos mig.

När jag kom dit var hon glad och trevlig. Vi tog en liten drink och satt och pratade. Men hon är väldigt avvaktande numera. Det har jag inga problem med för gillar hon inte mig så är det inte mer med det. Känslor går ej att styra över det vet ju jag med.
Vi sjöng lite singstar och det är alltid roligt men det kändes faktiskt lite spänt att vara där och inte lika avslappnat och trevligt som innan.
Så jag försökte prata om det men fick inget svar.
Det var jobbigt för jag tycker man alltid kan prata ut om allt.
Men hon ville mer dricka sig full än att prata så jag lät henne hållas. Jag vart inte lika onykter men sedan på kvällen ville hon åka och dansa på Garbo´s i Sundbyberg. Var ju inte alls vad jag hade tänkt mig men lät mig övertalas till slut. Har ju hört talas om det stället men faktiskt aldrig varit där så jag tänkte väl att jaja..då får man ju se det stället med.
Vi åkte hur som helt dit och dansade i sclager rummet. Jag gillar ju att dansa så det var trevligt. Vart till och med igenkänd av några där inne. Vilket jag fortfarande tycker är väldigt märkligt. Jag vet aldrig vad jag skall säga då för jag tror inte jag är någon och vill absolut inte verka stöddig. Men jag pratade lite med dem och alltid kul att prata med nytt folk. Tjejen jag var där med försvann under en lång stund och jag han faktiskt bli lite orolig att hon dragit. Jag hade ju min väska och så hemma hos henne. Till slut hittade jag henne. Jag ville dansa mer men då ville hon åka hem så vi åkte hem till henne. Vi sov inte bredvid varandra och det kändes rätt för jag fick höra några väldigt konstiga saker denna kväll från henne.
Orkar inte gå in på vad just nu men det kanske kommer senare.

Och nej, jag är inte sur eller bitter. Klart jag gillar denna tjej hitils och vi har haft väldigt trevlig men hon har ändrats väldigt mycket och när man börjar träffa någon är det aldrig någon garanti att man tycker om varandra.
Men vissa saker som sades igår gör mig väldigt förvånad, ledsen och sårad.
Så idag när jag vaknade ville jag bara åka hem men fick inte liv i henne. Så jag ville inte bara åka utan att säga hej. Låg i soffan halva dan och tittade på TV men på eftermiddagen när jag fick lite liv i henne igen så åkte jag hem.
Var skönt att komma hem och ikväll har jag sett på schager festivalen.
Det är alltid väldigt roligt att se denna tävling och ikväll var inget undantag.
Nu ska jag sova men skriver mer imorgon om just första deltävlingen för jag försöker fortfarande förstå hur folk röstar och tänker.
Stor kram Sami

1 kommentar:

Anonym sa...

Tråkigt att det inte utvecklades till något mera.. Kram Hedi