onsdag 11 februari 2009

Lever nu och försöker att inte blicka bakåt!

Jag anser mig själv vara en rätt enkel, snäll man i mina bästa år.
Tycker inte att jag är speciellt svår att lära känna eller krånglig utan oftast är jag lätt att prata med och har stor förståelse.

Jag har som sagt alltid försökt leva i nuet och inte blicka tillbaka för mycket då man ändå inte kan ändra det som varit. Och jag försöker att inte smutskasta någon eller såra någon medvetet.

Så när jag skriver i denna blogg är det hur jag lever och hur jag uppfattar saker och ting. Det har aldrig varit min mening att såra någon eller trampa på någon öm tå.

Om någon tycker att jag skriver för mycket om just han/henne och uppfattar det som att jag försöker framställa mig själv i bättre dager är jag djupt ledsen. Som jag skrev ovan skriver jag om mitt liv och mina erfarenheter. Och jag försöker att inte verka bättre än någon annan för jag är mycket medveten om att jag har också fel och brister.
Jag skriver i denna blogg för jag tycker om att skriva och berätta om hur mitt liv är. Sedan är jag väldigt försiktig med att berätta alla detaljer om vissa saker helt enkelt för att vissa saker ska inte skrivas här.
Vissa saker är privata.

Nu ska jag inte nämna något mer om vad som hänt utan bara blicka frammåt. Tror och hoppas detta år ska bli väldigt bra för mig.

En liten önskan....uppskattar att få kommentarer på det jag skriver MEN avskyr då man inte kan skriva under med sitt eget namn. Vågar man inte skriva sitt namn är inte det man har att säga något att lägga ens en tanke på. Så kommer jag alltid att tycka. Man får gärna ha åsikter men då ska man våga stå för dem också. Så om man inte skriver sitt namn eller använder ett ovårdat språk kommer jag ta bort de ev. kommentarerna.

Hoppas att alla sover gott inatt.
Kram Sami

Inga kommentarer: