måndag 16 februari 2009

Måndag!

Idag har jag jobbat som vanligt. Kände mig ovanligt pigg trots att jag somnade så sent men jag gillar mitt jobb väldigt mycket så det är väldigt lätt att gå upp.
Var rätt lagom att pyssla med under dagen så den flöt på rätt fort.
När jag kom hem så städade jag lite och ordnade om i min garderob.

Har tagit det väldigt soft ikväll och suttit inne på facebook. Där är verkligen lätt att fastna. Jag ska villigt erkänna att jag var väldigt skeptisk till just Facebook då det kom. Men nu är jag fast. Ett utmärkt sätt att hålla kontakt med sina vänner tycker jag.

Har även funderat på mitt inlägg om singel livet som jag hoppas vara klart imorgon. Det är mycket att tänka på och hur man skall skriva det. Jag vill inte framstå som bättre än någon annan då jag absolut inte tror mig vara förmer än någon. Jag är som sagt en rätt enkel man och hoppas jag alltid är ärlig och rak.

Har även tittat på nätet på en ny säng till Lucas. Har nästan bestämt mig för en nu. Ska bara rådfrågan honom om han tycker den är ok.

Hoppas att kvällen varit lika trevlig för er som den varit för mig.

Ciao Sami

Inga kommentarer: