lördag 7 februari 2009

Söndagen.

Middagen var trevlig då Alexander hade sin kompis här på lördagseftermiddagen.
Han tog väl hand om henne och de hade väldigt roligt.

Söndag som sagt.
Vi gick upp tidigt igen för Lucas hade hockeyträning redan kl.0800 så vi åkte hemifrån vid 0730. Men men..man börjar bli van att gå upp så tidigt även på helgerna.
Träningen gick jättebra och sedan åkte vi hem för lunch och lite vila. Barnen roade sig med att spela lite tv-spel och jag låg och vilade i sängen. Sedan var det dags för en ny resa till ishallen då Alexander har träning varje söndag mellan 15-16. Efter det lämnade jag barnen till deras mamma. Är alltid lite vemodigt att lämna dem men vet ju att de har det jätte bra hos sin mamma.

I vanlig fall är det tyst och tomt hemma då man precis lämnat dem men denna Söndag slapp jag det för jag åkte hem till en kompis och tillbringade kvällen. Vi såg på film och bara hade det väldigt trevligt. Tycker bra om denna tjej men det kändes redan denna kväll att hon inte har samma känsla som jag fått. Så kan det vara ibland.

Jag jobbade på Måndagen som vanligt och det är kul att gå till jobbet. Trivs så himla bra på mitt jobb.
Måndagen så åkte jag tillbaka till min bekant för det hade vi bestämt. Men denna kväll visade sig vara om mäjligt än mer stel. Jag vet ärligt inte vad som hänt men försökte fråga men fick inga svar. Jag gillar ju att prata men hon var väldigt undvikande denna kväll så jag såg faktiskt en film själv medans hon läste lite.
Kändes ju inte sådär jättebra.

Tisdagen så åkte jag och jobbade igen och innan hade vi sagt att vi skulle ses även denna kväll men eftersom jag inte kände att vi hade särskilt trevligt så valde jag att åka hem istället.
Kram Sami

Inga kommentarer: