tisdag 10 februari 2009

Redogörelse.

Efter mitt förra inlägg såg jag att någon skrivit en kommentar om att jag borde tagit tjejen till sjukhus.
Det har fått mig att tänka efter väldigt mycket.
Om man är bakis och trött sover man ju mycket dagen efter och eftersom jag stannade där väldigt länge så höll jag ändå koll på henne. Hon andades fullt normalt och jag försökte ju väcka henna flera ggr.
Innan jag åkte vaknade hon till liv och bad mig åka så jag funderade inte ens på sjukhus.
Varför skulle man åka till sjukhus dagen efter då man är bakis?

Hur som helst så tycker jag det är synd att hon mådde dåligt och hoppas innerligt det inte berodde på mig.
Jag sov gott och var inte så jätte bakis dagen efter. Stannade väldigt länge dagen efter trots att jag fått höra en hel del tråkiga saker på kvällen/natten.
Kanske är jag för snäll.

Trots det tycker jag inte illa om tjejen i fråga eller är arg. Hon var väldigt trevlig fram till denna kväll men sen spårade det ut på nått konstigt sätt.

Frågan jag ställer mig är: Har jag aldrig tur i kärlek? Ska jag förbli singel tills jag blir gammal? Eller äldre då haha..e ju rätt gammal kanske ni säger.
Men men...är en obotlig romantiker och tror på kärleken så banne mig borde det inte finnas någon där ute för mig med?

Trots min otur med kärleken är det mesta i övrigt på topp i livet. Barnen mår bra och ger mig många skratt, trivs kanon på mitt jobb, håller på att göra om lite hemma...är roligt och sedan så gillar jag ju skriva här.
Är ju lite som själavård för mig att skriva av mig.

Var lite tankar bara...
Kram Sami

Inga kommentarer: