lördag 7 februari 2009

Onsdag-träffade barnen igen ler.

Onsdag efter jobbet hade jag lovat att ta barnen till deras innebandy träningar för denna vecka är det Lucas lag som har hand om cafeterian. Så jag hämtade barnen i ishallen och vi tog en liten promenad till deras innebandy. Det är toppen att de tränar samtidigt i samma hall fast med sina respektive lag. Så jag såg på medans de tränade. Var riktigt roligt även om Lucas blir sur väldigt fort för han avskyr verkligen att förlora. Det har han verkligen ärvt från mig hihi.

Efter träningen kom barnens mamma och hämtade dem. De åkte hem till sig och jag åkte hem till mig.

Fick varsin jätte stor puss och kram innan de åkte från dem och det värmer som alltid mitt hjärta.
Barnen är verkligen mitt allt. De är helt underbara.

När jag kom hem fastnade jag framför datan, det är verkligen lätt att fastna här och satt längre än jag hade tänkt mig.
Så även denna kväll kom jag i säng alldeles för sent. Det är något jag måste bli bättre på. Att gå och lägga mig tidigare.

Torsdagen hände inget speciellt av värde mer än det vanliga. Jag jobbade och på kvällen såg jag hockey på TV
En rätt vanlig dag i mitt liv.

Hann dock tänka väldigt mycket på hon tjejen jag träffat och hade nästan bestämt mig för att jag skulle lägga det på is. Det känns inte som hon är redo att träffa någon och jag vill inte lägga tid på någon som svänger så mycket.
Jag tror och hoppas det finns någon även för mig. Som kan älska mig, uppskatta mig för den jag är.

Fortsättning följer...

Inga kommentarer: