lördag 14 februari 2009

Onsdag med innebandy!

På Onsdagen så jobbade jag som vanligt och barnen gick i skolan.
Efter det så hämtade jag dem på fritids och vi begav oss till Farsta för innebandyträningar. De tränar samtidigt men i 2 olika haller bredvid varandra.
Samtidigt som träningarna var det kallat till föräldrar möte för Alex lag som nu ska bli ett eget lag. Fram till nu har han tränat i en stor grupp med spelare födda 01-03 men eftersom det tillkommer fler och fler spelare så ska nu 02-03 bilda ett eget lag.
Hoppas och tror det kommer bli ett roligt trevligt lag där Alex kommer trivas.
Sedan efter träningen så gick vi till Farsta för att handla lite. Hemvägen blev längre än planerat då vi hade dubbel otur. Först missade vi 1 buss med 1 min. och sedan när nästa skulle gå så kom den inte alls. Vagnfel var det tydligen. Så jag och barnen fick vänta över 40 min. på bussen men trots att klockan var över 20.00 så gnällde inte barnen alls. De var så gulliga medans vi väntade på bussen. De berättade roliga historier och skämtade mycket. Det vart många skratt så tiden gick väldigt fort trots allt. Väl hemma så fixade jag en snabb middag medans de duschade. Sedan direkt i säng. De somnade med rekordfart och jag fixade som vanligt inför morgondagen.

Ciao Sami.

Inga kommentarer: