söndag 22 februari 2009

Mina nya jeans.



Har ju utlovat en bild på mina nya jeans som jag gillar skarpt.
Innan folk börjar tycka till så ska jag poängtera att jag gillar dem mycket.
Det är ett par riktigt sköna och framförallt snygga jeans.
Trodde aldrig jag skulle köpa just den här sorten men jag måste säga att de är hur grymma som helst.
Har alltid varit negativ till trasiga jeans och varför man köper trasig jeans när det finns hela. Men så fort jag såg dessa var jag tvungen att köpa dem. Och gillar dem bara mer och mer.

Här är de.
Hälsningar Sami

3 kommentarer:

Nina sa...

Ja varför köper man trasiga jeans när det finns hela? det e frågan men men dom var helt ok!!! ha det gott kram på dig Nina

Anonym sa...

Snygga!!!

Nina sa...

hej på dig!!! det ska bli spännade att se vad du har att skriva som näst på din blogg ha det gott kram Nina