söndag 22 februari 2009

Fredag.

Fredag vart en lite märklig dag.
Fick ett svårtolkat besked på jobbet som jag inte vet riktigt hur jag ska tolka men förhoppningsvis får jag mer klarhet i veckan som kommer. Återkommer om jag får mer klarhet i det.

Så efter jobbet åkte jag till Farsta och gick och kollade lite. Kollade på kläder både åt mig och givetvis barnen. Hittade en hel del och ska nu rådfråga barnen om de vill ha det jag valt ut. Ska bli spännande att höra deras åsikter.

Tog en middag på Burger King men åt hyfsat nyttigt tycker jag. Helt i linje med mitt nya val att försöka leva mer sunt. Jag åt en baguette med kyckling och ingen dressing och valde bort pommes fritsen och det som jag gav efter för var att jag drack cola till.

Tog bussen hem och tog det rätt lugnt hela kvällen. La mig rätt sent men var pigg trots en hel arbetsvecka.

//Sami

Inga kommentarer: