lördag 28 februari 2009

Fredag med mys.


Igår Fredag efter jobb och fritids åkte jag och barnen till Högdalen. Klippning stod på agendan för mig och även handla mat lite mat.
Har ju haft samma frisyr nu några år så denna gång fick frisören fria händer. Har ju länge haft en tanke på att spara mitt hår lite längre men då jag alltid tycker det tar för lång tid och att man alltid tröttnar då det är så där mitt emellan kort å långt så orkar jag aldrig vänta.

Vart riktigt nöjd med frisyren. Kan både ha lite ruffs eller moikan. Skillnad mot tidigare är att frisören sparade lite längre bak och inte körde med maskin där.
Så jag är väldigt nöjd.
Sedan handlade vi lite mat och även semlor. Är så gott med semlor och då vi alltid har fredagsmys då de är hemma hos mig passade semlorna bra.
Efter middagen såg på Let´s Dance och avnjöt våra goda semlor. Tycker att det vart lite väl fånigt att de skulle kommentera Laila Bagge och Niklas Wahlgrens romans. 1 kommentar är väl ok men nu vart det bara pinsamt. Låt dem få ha sin romans för sig själva. Ja så gott det går då de är offentliga.

När barnen lagt sig satt jag och lyssnade på musik väldigt länge. Såg sen vad klockan blev och fick lite panik. La mig inte förens 01.30. när jag väl la huvudet på kudden somnade jag direkt.

En underbar Fredag med mina barn. De är verkligen livets gåva.
Kram Sami

Inga kommentarer: