tisdag 24 februari 2009

Läkarbesök med Lucas.

Måndag morgon vaknade jag pigg och utvilad. Fick upp barnen ganska lätt som vanligt, de tycker det är så roligt i skolan så de nästan hoppar upp då det är dags att kliva upp på morgonen.

Jag lämnade dem i skolan och sedan åkte jag och jobbade. Dagen flöt på rätt fort och sedan var det dags att åka hem och hämta barnen. Hämtade upp Alexander på skolan och sedan åkte vi och hämtade Lucas i ishallen eftersom han hade haft träning.
Lucas har klagat på smärtor i vänster knä ett tag så denna kväll så hade vi fått tid hos våran husläkare. Läkaren kollade noga Lucas knä och vred och klämde på det.
Vi fick en remiss till en magnetröntgen och jag hoppas så klart att den inte visar något utan att Lucas bara behöver vila. För det är nog inte så bra att vid så ung ålder få problem med sin knän. Men nu ska vi äntligen få svar på om det är något.

Efter läkarbesöket åkte vi hem och jag lagade middag. Vi såg lite på TV och mös lite i soffan innan det var dags att lägga sig.

Det var en bra start på denna vecka.
Somnade med boken öppen i sängen...måste varit väldigt trött ha ha.

Kram Sami

Inga kommentarer: