söndag 22 februari 2009

Lördag förmiddag med innebandy.

Lördag förmiddag tillbringade jag i Farstahallen.
Lucas lag i innebandyn hade 2 träningsmatcher så jag åkte dig för att titta. De har ett väldigt bra lag med en bra tränare och verkar ha väldigt roligt ihop. De vann båda sina matcher och givetvis var barnens mamma där och även Alexander. Han var med på uppvärmningarna och sedan satt han bredvid mig och kikade på matcherna. Extra kul att få träffa sina barn då det inte är min vecka. Sånt gör jag gärna. Alltså ser dem idrotta och umgås extra med dem.

Efter Lucas matcher var deras lag matchvärdar åt Farsta´s damlag så jag stannade kvar där och såg den matchen med. Känner ju 1 i det laget så det var kul att se henne spela.

Solen sken vackert då jag begav mig hemåt och tog en tur förbi affären där jag handlade mat inför kvällen och melodifestivalen.
Jag lagade till en middag bestående av färsk pasta. Till det räkor och kräftstjärtar med en stark sås till. Sallad och vitlöksbröd. Var vansinnigt gott. Till det drack jag några glas rött vin.
En helt perfekt måltid om jag får säga det själv hihi.

Såg sedan melodifestivalen som jag skriver om i ett eget inlägg.
Ciao Sami

Inga kommentarer: