lördag 14 februari 2009

Fredagsmys med Let´s Dance.

Fredag är som alltid på mina barnveckor vikt åt mys i soffan.
Så även denna kväll. Vi kom hem och eftersom det är Fredag så var det inte alltför sent utan barnen hann leka lite innan jag började med middagen. Vi åt middag och sedan satt barnen och ritade lite. Jag vek tvätt och sedan dukade vi fram lite mys i soffan och såg Let´s Dance. Är väldigt imponerad över de flesta deltagare som verkligen försöker men framför allt bjuder på sig själva. Det är ett stort plus i min bok.
Mina favoriter detta år är Magnus Samuelsson och Laila Bagge. Båda dansar väldigt bra och jag hoppas de 2 tar sig ända fram till finalen. Tyvärr avgörs inte denna tävling av hur bra de kan dansa utan mycket avgörs av hur populär man är. Men så är det och bara att acceptera.

Vi hade hur som helst en väldigt mysig kväll i soffan och det är så skönt att kunna koppla av efter en arbetsvecka med lite mys och gott att äta.

Kan inte tänka mig en bättre Fredag!

La mig i hyffsad tid så jag skulle vara pigg för en lördag med både fotboll och melodifestival.

Mer om det senare...
Kram Sami

Inga kommentarer: